Problémy s PlayStation Network: Co víme o aktuální výpadku
Gaming a esport
Co se stalo?
Výpadek PSN začal kolem 19:00 ET v pátek 7. února. Oficiální účet PlayStation Support, Ask PlayStation, vydal prohlášení na X (dříve Twitter), ve kterém uvedl, že je „vědom si, že někteří uživatelé mohou aktuálně čelit problémům s PSN“. Od té doby nebyla vydána žádná další aktualizace.
Rozsah problému
Výpadek postihuje všechny části PSN, včetně správy účtů, hraní online her, sociálních funkcí, PlayStation Video, PlayStation Store a PlayStation Direct. Uživatelé konzolí PS4 a PS5 nemohou přihlašovat se k PSN, vytvářet nové účty ani upravovat stávající údaje o účtech. Kromě toho je znemožněno hraní online her a interakce s přáteli prostřednictvím PSN.
Aktuální stav
K sobotě 8. února je PSN stále nefunkční. Uživatelé hlásí problémy s přístupem k síti a online funkcím. Společnost Sony a PlayStation zatím neposkytly žádné informace o příčině výpadku ani o tom, kdy bude problém vyřešen.
Doporučení pro uživatele
Uživatelé by měli pravidelně kontrolovat stav PSN na oficiální stránce PlayStation Network. Pokud máte problémy s aktualizací systému, můžete se pokusit o ruční aktualizaci podle pokynů na stránkách PlayStation.
Další vývoj
Budeme pokračovat v monitorování situace a budeme vás informovat o jakýchkoli aktualizacích. Prozatím není jasné, kdy bude PSN opět funkční, ale doufáme, že se to stane brzy, aby hráči mohli vrátit k hraní.